Şırnak Sağlık-Sen'den Sosyal Hizmete Sesleniş

Şırnak Sağlık-Sen'den Sosyal Hizmete Sesleniş

Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, yönetim kurulu üyeleri ve iş yeri temsilcileriyle birlikte Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nü ziyaret etti. Bu ziyaret, sendikal faaliyetlerin yanı sıra Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü bünyesinde yürütülen çalışmaların değerlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik önerilerin paylaşılması amacıyla gerçekleştirildi.

Heyet, İl Müdür Yardımcısı Melike Tatar, ŞÖNİM Kuruluş Müdürü Ahmet Çağal ve Konukevi Kuruluş Müdürü Serdar Alpaya'ya yeni görevlerinin hayırlı olması temennisinde bulundu. Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, sosyal hizmet çalışanlarının karşılaştığı sorunlar ve beklentiler ele alındı. Çalışanlardan gelen taleplerin doğrudan yöneticilere aktarılmasıyla çözüm odaklı değerlendirmeler yapıldı. Bu ziyaret, sosyal hizmet çalışanlarının daha iyi şartlarda görev yapması ve vatandaşlarımıza sunulan hizmet kalitesinin daha da yükselmesi için ortak hedeflerin belirlenmesine katkı sağladı.

Sosyal hizmet çalışanları, fedakarca görev yapan ve toplumun en ihtiyaç duyduğu alanlarda hizmet veren önemli bir grubu oluşturuyor. Bu nedenle, sosyal hizmet çalışanlarının karşılaştığı sorunlar ve beklentileri dikkate almak ve çözüm odaklı değerlendirmeler yapmak son derece önemli. Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, sosyal hizmet çalışanlarının fedakarca görev yaptığını belirterek, kurum yöneticileriyle kurulan güçlü iletişimin hizmet kalitesine önemli katkı sağlayacağını ifade etti.

Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, sosyal hizmetlerin sunulmasında kritik bir role sahip. Bu müdürlük, çocuk, aile, engelli, yaşlı ve diğer ihtiyaç sahibi gruplara yönelik hizmetlerin sunulmasından sorumlu. Bu nedenle, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü bünyesinde yürütülen çalışmaların değerlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik önerilerin paylaşılması son derece önemli. Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, "Yeni görevlerine başlayan kıymetli yöneticilerimize hayırlı olsun dileklerimizi ilettik. Bunun yanında sahada yaptığımız sendikal çalışmalar sırasında çalışanlarımızdan aldığımız talep, sorun ve beklentileri de kendileriyle paylaşarak istişare etme fırsatı bulduk" dedi.

Ziyaret, karşılıklı görüş alışverişinde bulunularak gerçekleşti. Bu ziyaret, sosyal hizmet çalışanlarının daha iyi şartlarda görev yapması ve vatandaşlarımıza sunulan hizmet kalitesinin daha da yükselmesi için ortak hedeflerin belirlenmesine katkı sağladı. Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, "Ortak hedefimiz, sosyal hizmet çalışanlarımızın daha iyi şartlarda görev yapması ve vatandaşlarımıza sunulan hizmet kalitesinin daha da yükselmesidir. Misafirperverliklerinden dolayı değerli yöneticilerimize teşekkür ediyor, görevlerinde üstün başarılar diliyoruz" dedi.

Ziyaret, hatıra fotoğrafı çekilmesi ile sona erdi. Bu ziyaret, sosyal hizmet çalışanlarının daha iyi şartlarda görev yapması ve vatandaşlarımıza sunulan hizmet kalitesinin daha da yükselmesi için ortak hedeflerin belirlenmesine katkı sağladı. Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal ve heyeti, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nü ziyaret ederek, sosyal hizmet çalışanlarının karşılaştığı sorunlar ve beklentileri ele alma fırsatı buldu. Bu ziyaret, sosyal hizmetlerin sunulmasında kritik bir role sahip olan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ile güçlü bir iş birliğinin kurulmasına katkı sağladı.

Yorumlar

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!